مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-14اجتماعي

برپایی پایگاه های تابستانی اوقات فراغت برای دانش آموزان استثنایی


رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی از پوشش 8 هزار نفر از دانش آموزان استثنایی در 6 حیطه دینی، اجتماعی، مهارتی، هنری، ادبی و ورزشی فعالیت های اوقات فراغت خبر داد.

- رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی از پوشش 8 هزار نفر از دانش آموزان استثنایی در 6 حیطه دینی، اجتماعی، مهارتی، هنری، ادبی و ورزشی فعالیت های اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید جواد حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: دستورالعمل پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه با رویکرد خانواده محور و آموزش مهارت های زندگی و با شعار هر دانش آموز یک مهارت که به شکل حضوری و مجازی در تابستان 1400 اجرایی خواهد شد، به استان ها ابلاغ شده است.

وی افزود: در این دستورالعمل به ویژه باتوجه به وضعیت کرونا، کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزان، تقویت هویت دینی و فرهنگی، استمرار فعالیت های پرورشی، فرهنگی و تربیت بدنی در اوقات فراغت با استفاده از فضای مجازی، ایجاد زمینه های لازم به منظور تقویت و تأمین سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان، اقدام به آموزش مهارت های فنی و حرفه ای در زمینه کارآفرینی دانش آموزان و ایجاد فرصت آموزشی مهارت های فردی و اجتماعی هدف گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی پایگاه های تابستانی اوقات فراغت برای دانش آموزان استثنایی

برپایی پایگاه های تابستانی اوقات فراغت برای دانش آموزان استثنایی